piątek, 6 czerwca 2014

Badammm.

      To ja, Mackie. Badammm.
      Chciałam was przeprosić z dłuższą nieobecność, która spowodowana jest tym, że co po niektórym - nie wymieniajmy nazwisk, ekhemeffyekhem - nie chce się pisać zacnych rozdziałów (przysięgam że już idę po swój seraficki miecz i osobiście tego "ktosia" zabiję), lecz ma mam dla was rekompensatę! O tak!
      Oto kilka cytatów z MNO! Nie zmuszam do czytania, ale nie zawierają wiele spojlerów i szczerze mówiąc wyrwane z kontekstu niewiele znaczą.
     Enjoy!
"- Tak też słyszałem - odpowiedział Jace, cofając się. Robił to z wdziękiem, pomyślała Clary. I seksapilem."
"- Jace najbardziej lubi broń - westchnęła Clary. - I książki, ale w Instytucie mają ogromną bibliotekę. Lubi też klasyczną muzykę... [...] Co dałbyś komuś kto lubi grać na pianinie?
- Pianino.
- Simon."
"- Jak mieli na imię twoi rodzice? Twój ojciec?
Czarownik popatrzył na niego zielono-złotymi oczami.
- Jeżeli chciałbym leżeć na kanapie i narzekać na rodziców to zatrudniłbym psychiatrę.
- Ach, moje usługi są bezpłatne."
"- Maureen chce się do ciebie dobrać - powiedziała Clary z uśmiechem. - To będzie zły dotyk.
- Milcz, Fray."
"- Możesz po prostu iść i z nią porozmawiać - stwierdziła Clary. - Zamiast wpatrywać się w nią ukradkiem.
- Nie wpatruję się w nią ukradkiem. Gapię się z subtelnością."
      Kocham, po prostu K O C H A M. Mam nadzieję, że wybaczacie. Pogonimy z Izz tego nieroba biczem i rozdział pojawi się niebawem.

Tłumaczenie (x)
 

4 komentarze:

  1. Cytaty super, według mnie najlepszy ten
    +"- Jace najbardziej lubi broń - westchnęła Clary. - I książki, ale w Instytucie mają ogromną bibliotekę. Lubi też klasyczną muzykę... [...] Co dałbyś komuś kto lubi grać na pianinie?
    - Pianino.
    - Simon."
    A kiedy rozdzał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział... Hmm... O to trzeba zapytać pewnego oślizgłego bezkręgowca zwanego Effy...

      Usuń
    2. Rozdział na 100% będzie w tym tygodniu

      Usuń
    3. to super!!! mam nadzieję że będzie przed niedzielą bo w niedziele wyjeżdżam i nie wiem czy w hotelu będzie wi-fi

      Usuń